Hopphopphej

Sådärja nu känner jag inte för att slå på någon längre. Krävdes lite terapisamtal (och mat) så blev jag på bättre humör. Uschdå. Bara vissa kunde vara lite tyyyydligare!! Det är allt jag tycker just nu. Jepp. Och att jag inte skulle behöva sitta här helt själv. Det är ju för tråkigt. Det är så tråkigt att jag ska se frusna män söker när nästa program börjar klockan åtta. Och då har det faktiskt gått långt. Fast sen är det Grey's! Det är en rolig sak som hänt på en hel dag iallafall. Bättre än noll.

erica la upp några gamla posebilder på bilddagboken som jag tjuvade och tänkte lägga upp här. Mest för att de är så kul. Från 2005 är det.




image9

Snyggt va? Stilakuten kom och räddade mig som tur var.
So long sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0