hemma

Home sweet home. Ganska skönt att vara hemma igen, kunde dock ha fått med mig värmen hem. Himla härligt väder där borta. 23-25 grader, blå himmel och sol. Det resulterade i bonnabränna, men det får vara okej ändå. Och jag hittade min balklänning och I'm in love. Längtar tills jag får ha den på mig. Fast ändå inte, på dedär andra sättet. En månad kvar nu. Det är verkligen ingenting. Den slutgiltiga nedräkningen har börjat.

Dagen har varit bra. Hemma vid halv tre, packa upp lite och sen sitta och sega och vara trött. Sen kom pappa hem med sushi (mums!) och sen fickjag plocka undan lite i mitt rum för sen kom John :) En vecka sen sist, kändes som jättelänge. Mucho trevligt.

Jag pratade spanska i Barcelona. Jag kom ihåg mycket mer än jag trodde. Lite kul.

Nu ska jag väl kolla lite på Andra Avenyn, jag är ju ledig imorogn ;D I like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0