Hallå?

Usch för detta jag känner. Ibland skulle det vara bra att kunna stänga av hela systemet och bara vänta på det man vill ska hända. Är det bara jag som vill? Det är bara jag som gör något för tillfället iallafall. VISA NÅGOT!!

Medianernas Bangladesh-tillställning var väldigt bra tyckte jag. Trevliga uppträdanden och mysig stämning och allt för ett bra ändamål. Dessutom vann jag på lotteri. Jag som inte ville gå upp och ta emot pris inför allihop. Men det var inte så farligt faktiskt ^^ Och nu har jag tack vare detta något att tugga på här i min ensamhet. Jag håller på att ladda ner Ladder 49, så snart ska jag förhoppningsvis kolla film. Under tiden får jag lyssna lite på Hoffmaestro & Chraa.
Imorogn är jag ledig igen. (Jag får aldrig ordet IMORGON rättstavat när jag skriver på datorn).

(Jag saknar dig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0