Fredag

Tänka sig att det redan är fredag igen! Ikväll står det party på schemat och jag är laddad! KB is the place to go. Hoppas det blir roligare än det varit de senaste gångerna. 20 kr inträde sitter iaf fint. Dessutom är det Grattis till Nathalie idag!

Jag har klippt mig. Jag är nöjd. Det blev en mer tydlig sluttning denhär gången.
Nu sitter jag och fundear på vilken färg jag ska måla naglarna i. Antingen provar jag mitt nya orange nagellack, eller så blir det rött. Är ännu inte helt 100 på vad jag ska ha på mig.

Fett mycket död på kärlek iallafall. Det är inget jag ska syssla med i framtiden.

Kommentarer
Postat av: linda

nej, kärlek finns inte i mina framtidsplaner heller. jag svarade på ditt sms, hoppas du fick det i rätt tid!

2008-05-24 @ 09:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0