En måndag till

Tycker att det är måndag hela tiden. Eller väldigt ofta rättare sagt. Det går fort, snart är det studentdags.
Idag var en slappedag. Låg och läste i solen tills den försvann, förflyttade mig till soffan där jag spenderade resten av boken ^^ Skönt att få läsa egenvalda böcker igen! Ska välja ut någon ny snart.

Imorogn är det som sagt prov. Och jag måste erkänna att jag inte har börjat plugga än.. Det är ju så tråkigt. Men jag tänkte att eftersom det är 1 X 2 frågor som vi själva har gjort så kanske man kan lista ut svaren? Jappjapp.

Just nu sitter jag och dagdrömmer lite om glass. Det skulle varit himla gott... Vaniljglass med chokladsås? Mums. Fast borde väl träna istället, har inte ens glass hemma och jag orkar inte bege mig ut. För då måste jag byta om. Fast om jag skulle träna så måste jag ju också byta om. Så jag får väl sitta hemma och inte plugga och hoppas att min film väljer att börja ladda ner sig så jag kan se den. Eller så får jag sitta och glo tills American Idol underhåller mig i en timme. Och så är jag lite förkyld. Lär väl bli värre antar jag, om jag inte har tur. Det skulle vara trevligt om John var här.. Även om jag träffade honom senast igår så känns det som längre sen. Lite läskigt... det kan ju gå åt skogen. Saker gör ju det allt för ofta.. (tänk positivt, jag vet, det går ju bra nu). =)

Nu har sommaren tagit en paus, jag hoppas att den sparar lite på krutet till studenten, så att värmen inte hinner ta slut. Det verkar ju bara finnas en viss mängd av den varan nu för tiden.

Nu ska jag göra något annat. (Vad?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0