Bloggar hit och bloggar dit.

Linda Trosing går också bra. Läste nyss hennes blogg, usch vilken dryg kvinna! Jag gillade inte henne innan, och det gör jag minsann inte nu heller. Hon skriver (skratt) alldeles för ofta för att min hjärna ska orka med. Då gillar jag Blondinbella mer, och det säger väl en del? (Erkännas bör väl att jag läser BB's blogg varje dag, lite rättvis måste jag ändå vara). Fler bloggtips? Jag har blivit en bloggnörd. Jag spenderar ganska mycket tid med att läsa bloggar, och jag tycker det är kul. Ja, så länge de inte är som Linda Rosnings blogg, för den var inte ens underhållande.

Kommentarer
Postat av: Hanna

lisaplace.devote.se är en bra modeblogg tycker jag! fast vet inte vilken typ av blogg du vill ha :)

2008-05-22 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0