BitterBeigs

Jag är ganska bra på att göra det jag har lovat mig själv att inte göra. Jag sa: Hör inte av dig nu Rebecca. Jag gör: Hör av mig. Men what to do. Jag fick svar iaf. Och vi får väl se hur det hela slutar. Antingen har jag fått för mig så mycket bra för att vi inte träffats på ett tag, eller så har jag fått rätt för mig bara för att jag har det. Och för att livet vil jävlas ännu mer.

Dagen? Den har jag spenderat från 8.15 till 13.20 i skolan. Start: Svenska. Fick VG på skriftliga och VG- på muntliga nationella. Jag är ganska nöjd. Hoppas på ett VG som slutbetyg. Lektion 2: Text. Skrev den texten som skulle vara klar igår. Peter sa att hanfick en klump i halsen när han läste, det måste väl vara bra även när det gäller Skalman? Ajjt? Fast det hjälper ändå inte mitt betyg. Avslutande lektion: Scenisk gestaltning. 20 minuters repetition sen var våg grupp klar. The end. Sen somnade jag en stund när jag kom hem. (Ooops). Nu ska jag och papp snart till stan och hopefully kommer jag hem med en ny mobil. Och ett helt nytt abonnemang. Hedå 3! (Och mina skor vill också följa med hem).

Just nu återstår det bara att se om det hålls vad det lovats. Usch vad jag har blivit bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0