14 dagar

Idag är det exakt 2 veckor kvar till le student! Helt sjukt måste jag säga. Dessutom är det bara 5 riktiga skoldagar kvar. Ännu sjukare faktiskt! Ser fram emot dagen och sommaren, men det är lite läskigt att jag inte har en aning om hur framtiden ser ut. Och så är det tråkigt att säga hejdå till så många. Hoppas på fler mediefester trots att vi inte längre är medianer på heltid.

Idag började jag 9.00 och slutade 9.20. Onödigt kan man tycka. När jag kom hem sov jag och sen solade jag. Men den blev det för kallt så jag följde med pappa och hämtade stolar till studenten och sen tvättade jag av dem. Så lite duktig har jag iallafall varit.
Imorgon är det utgång till KB som stårpå schemat, Men först ska jag klippa mig 15.00. Äntligen!

Nu ska jag kolla på de återstående avsnitten av Andra Avenyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0