Trööööött

Nu är jag ledig. Woho. (Ja, jag jobbar på måndag igen, men det är hela 3 dagar med sovmorgon!). Imorgon är det midsummer. Då blir det picknick (snälla sol, kom!) och sen party @ Robin. Jag är sugen! Partaja med alla, känns som ett tag sen sist.
Det har inte varit en särskilt händelserik vecka egentligen. Jag insåg att Sverige suger på fotboll, en arbetskamrat fick kicken, jag har umgåtts lite hit & dit, ätit chips, dippa och choklad fast jag inte fick (ojsan. Fast jag insåg också att mina lår inte kommer hinna krympa till Roskilde i vilket fall, så det kanske inte gör något) och så har jag väl gjort lite annat skoj och oskoj.

Dagens händelse: BETYGEN!. Peter måste vara en virrig man eller så är han jävligt snäll (kanske för att jag svarade på hans mail) men jaag fick fan MVG i text c! Och han sa att jag låg på VG och jag har inte fått så mkt mvg sen dess vad jag vet. Men Tack som fan! Och sen räknade jag ut mitt snitt, och gissa vad? Det var högre än jag trodde! Yeah.

Ikväll vill jag se på film. Och jag vill ha gods. Oj vad sugen jag blev. Men jag åt ju sånt skit igår, får jag? Vavava? Får jag? Imorgon kommer det att konsumeras alkohol, var på kroppen sätter det sig? (Utom i levern då). Hrmmm. Äh vafan, jag ska ha godis. Åh mumzzz.

Sova skulle också vara skönt, lyckades efter många avbrott få mig en stunds sömn innan idag. Förstår inte varför alla ska störa just då? Sluta stör när jag sover, tack! (Eller försöker).

Mjau jag vill ha min lön. Den ska tydligen komma snart. Klääääääder. (Fast mest Roskildegrejs). Och idaag är det bara 9 dagar kvar till uppvärmningen börjar. Och vi åker  kvällen innan. Ge mig! DÅ vill jag lova att det är party.

Nu har jag inget mer på hjärnan. Hejdå då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0