Såhär kul har jag

Sitter fortfarande och väntar på att någon ska komma och knacka på min dörr och ge mig en påse med gott godis. Hur mkt längre tror ni att jag får vänta?



1. Vad heter du?
Rebecca
2. Vad kallas du?
Beigs, Beiga mest
3. Vad vill du bli kallad?
Har vant mig vid ovanstående nu
4. Födelsedatum?
16 Mars
5. Stjärntecken?
Fisk
6. Lunar?
Gav jag upp för ett tag sen ja
7. Msn?
Ja
8. Helgon?
Vem?
9. Vart bor du?
Vellinge town
10. Vad har du för mobil?
Samsung nånting
11. Har du en egen dator?
Ja
12. Vem är din/dina bästisar?
Bäääzztizzzar
13. Har du något husdjur?
En kaanin
14. Vad ska du göra i sommar?
Jobba klart, Roskilde och förhoppningsvis resa, Gbg och Halmstad?
15. Favoritfärg?
Green
16. Turnummer?
Inget. Men 3 eller 7 ska det sluta på om något.
17. Vad älskar du mest?
Äh
18. Intressen?
Intressen?
19. Favoritband/artist?
Ingen aning
20. Favoritlåt med ditt favoritband/artist?
-
21. Namnsdag?

17 maj, Norges nationaldag. Så jag kommer lite i skymundan.
22. Vad skulle du vilja heta? (för-andranamn-efternamn)
Ja inte vet jag

23. Vad heter du på din msn just nu?
Rebecca
24. Hur många online?
47
25. Vem är nummer 15?
Emily
26. Vem har du blockat?
Många
27. Hur många olika grupper har du?
Online och offline
28. Har du några olästa mail på hotmail?
Ja 8
29. Har du några nya kommentarer på bilddagboken?
Nej
30. Isf hur många?
0
31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut?

Snygg?

32. Beskriv ditt hår.
Blekt rött
33. Har du några piercingar/tatueringar?
Piercingar har jag
34. Vart skulle du bo om du fick välja?
Inomhus
35. Bor du i lägenhet eller villa?
Villa
36. Vilken färg är snyggast på kläder?
Beror väl på
37. Vad har du på dig?
Mjukis och t-shirt
38. Har du något i håret just nu?
Gummisnodd & klämmor & hårnålar
39. Vad har du gjort idag?
Jobbat
40. Vad ska du göra i morgon?
Partaja
41. Hur mår du just nu?
Trött
42. Hur brukar du annars må?
Bra
43. Är du sjuk?
Förkylning på utgång, hosta
44. Har du ont nånstans?
Ja
45. Har du gått till tandläkaren detta året?
Ja
46. Vad heter din pappa?
Björn
47. Har du några syskon?
1
48. Vilket är ditt favoritdjur?
Vet inte
49. Äter du ofta godis?
Inte på senare. Annars, Ja
50. Vilket är ditt favoritgodis?
Gott godis
51. Vad är det finaste som finns?
Öh...
52. Vilken är din favoritdryck?
hm
53. Vilket är ditt favorit tv-program ?
Oh. Många.
54. Vilken är din favorit veckodag?
Lördag
55. Vem är din förebild?
Ingen
56. Vad är bäst med dig?
Jag
57. Har du några komplex?
mmm
58. Hatar du någon just nu?

Hatar och hatar

59. Saknar du någon just nu?
Jaa
60. Har du kysst en apa?
Många
61. Vilket husdjur skulle du vilja ha?
Min kanin duger finfint
62. Är du allergisk mot något?
Nej
63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb?
Nej
64. Hur många bilder har du lagt ut?
Vet inte, pallar inte se efter
65. Vad har du valt för bild här ovan?
Detta är inte bilddagboken......
66. Vilket band är det sämsta som finns?
Donnoo
67. Är du kär?
Nej jag sysslar inte med sånt längre
68. Isåfall i vem?
^
69. Vad är din civilstatus?
Slampa
70. Vad har du för sexuell läggning?
Pojkar
71. Är du homofob?
Nej
72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken?
Ja
73. Isåfall vilken/vilka?
Många?
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet?
Dubbelnamn
75. Vilket är det fulaste killnamnet?
Dubbelnamn
76. Har du varit hos frisören det här året?

Jaa

77. Använder du nagellack?
Ja när jag orkar
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
Persienner
79. Har du eget rum?
Jaa
80. Har du en dubbelsäng?
Nej, 120
81. Har du en egen tv?
Ja
82. När flyttade du senast?
Öh typ 93? Eller 92?
83. Vilken stil har du?
Min?
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
Nån snygg
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp?
Öhh..
86. Vilken kändiskille har snyggast kropp?
Inte fan vet jag
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
Alltid
88. Har du hoppat studsmatta det här året?
Nej
89. Vilken är den godaste frukten?
Vindruvor
90. Äter du grönsaker varje dag?
Nej
91. Dricker du så mycket vatten som man ska?
På senare har det blivit en del
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
Supersize
93. Hur lång är du?
173 cm
94. Är du nöjd med dig själv?
Mjä
95. Vad är du bra på?
Att äta onyttigt skit?
96. Har du en egen hemsida?
Näh
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken?
Engelska bilddagboken?
98. Hur gammal önskar du att du var?
20
99. Vad är klockan just nu?
21.04
100. Är det jobbigt att svara på frågor?
Nej jag är uttråkad. Fortfarande inget godis
101. Hur ser din dataskärm ut?
Öh fyllld med dumma frågor?
102. Har du städat idag?
Nää
103. Har du varit ute idag?
Ja
104. Vem ringde du senast?
Öh Hannis kanske?
105. Vad var du senast arg på?
Säger jag inte
106. Vad har du för status på msn just nu?
Inte vid datorn
107. Vad har du ätit idag?
Mackor, korvstroganoff med mackisar, jordgubbsfil, qournfileer med pommes.

108. Önskar du att du var tjockare?
Hahahahahaha.......
109. Hur många hus har du bott i?
2
110. Är du medlem på last.fm?

111. Lyssnar du på webradio?
Nej
112. Bäddar du sängen?
Nä varför ska man det?
113. Har du lätt för att somna?
Nej
114. Snarkar du?
Inte vad jag kan höra
115. Vad har du för startsida?
Msn
116. Har du ett trådlöst tangentbord?
Nej laptop
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
Nej jag hör ändå
118. Vad lyssnar du på just nu?
Jason Mraz
119. Vad har du för ögonfärg?
Gröna
120. Vill du tatuera dig?
Kanske
121. Vad har du för visningsbild på msn?
Studentbild
122. Vilka sidor/program är du inne på nu?

Bloggen

123. Laddar du olagligt ner musik?
Jaa
124. Har du en egen iPod?
Ja
125. Är du fet?
Smällfet
126. Vad önskar du dig i julklapp?
Öh tankarna har inte varit där än
127. Ska du köpa prada-mobilen?
Verkligen inte
128. Har du sett filmen "Linas Kvällsbok"?
Ja
129. Är du emo?
Fuck yeah
130. Vad stör du dig på?
Att det inte kommer någon med godis till mig
131. Vad är emo enligt dig?
Fjanteri
132. Brukar du lyssna på hög musik?
Gör det just nu
133. Vad gör du om dagarna?
Jobbar just nu. Annars så lite som möjligt
134. Tycker du om popcorn?
Ja
135. Vilken är din favoritläsk?
Colaa
136. Vad är din favoriträtt?
Mat
137. Vad tycker du om raggare?
Grauur
138. Vad tycker du om punkare?
Grauur
139. Har du skurit dig nån gång?
Mhm senast på jobb idag
140. Är du död?
Verkar inte så
141. Är du osynlig?
Om jag vill
142. Filar du naglarna?
Ja
143. Har du fräknar?
Ja
144. Har du posters på dina väggar?
Nej
145. Vem är snyggast i My Chemical Romance?
Haha nej
146. Vem känner du som har haft mest mobiler?
Öh inte fan vet jag? Mig jsälv kanske? Slarvmaja
147. Vilket är ditt favoritämne ?
Rast
148. Vilket ämne hatar du?
De flesta
149. Vilket ämne har du bäst betyg i?
Några
150. Vilket ämne har du sämst betyg i?
Matte bla
151. Favoritstad?
Vet inte
152. Favorit Loka?
Bubbelvatten = blä
153. Hatar du din dator?
Ibland
154. Älskar du din dator?
Dah
155. Är din dator bög?
Ja, varannan måndag
156. Vad är ditt favoritplagg?
Inte jeans
157. Vilka affärer handlar du oftasti?
Billiga
158. Vart handlar du? (stad)
Malmö
159. Favorit tv-serie?
Många som sagt
160. Tycker du Top Model är roligt?
Ibland
161. Vilken är din favoritbok?
Många
162. Favoritfilm?
Vet ej
163. Vilken är den bästa musikgenren?
Bra-grengren
164. Bada eller sola?
Båda kanske?
165. Katt eller hund?
Kise
166. Åska eller sol?
Sol
167. Vinter eller sommar?
Sommar
168. Knarkar du?
Mhhhhmmmm
169. Röker du?
Kanske
170. Super du?
Jag är onykter nykterist
171. Äter du?
Det syns väl?
172. Snusar du?
Blä
173. Röker vattenpipa?
Om jag har någon i närheten
174. Vad är mer gott?
Mycket?
175. Tycker du om salt?
Jaa
176. Har du kysst din egna spegelbild?
Antagligen
177. Vad tänker du när du ser din spegelbild?

Sexy mama?

178. Ät en banan!
Jag vill ha godis
179. Har du runkat nån gång?
Gud ja, varje dag mellan 19-21
180. Använder du för mycket hårspray?
Hm ja
181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det?
Jag har annat för mig faktiskt
182. Favoritsäng?
Min
183. Har du sovit i en säng på ett varuhus?
Nej?
184. Har du haft sex med din bästa kompis?
Nej
185. Vill du ha sex just nu?
Ja?
186. Vem av alla du hånglat med är bäst på det?
Öh..
187. Favoritmeny på McDonalds?
Veggie?
188. McDonalds eller Burger King?

BK

189. Svart eller vitt?
Svart
190. Rosa eller grönt?
Grönt
191. Död eller levande?
Trevligt att leva, aldrig provat död
192. Rädda joppe?
Nejtack
193. Tittar du på tv just nu?
Nej
194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm?
Har jag varit. Sett ridskolan eller?? Jag är hästen.
195. Favoritkaraktär i Simpsons?

Homer

196. Skulle du kunna sjunga på Allsång på Skansen?
Definitivt inte
197. Skulle du vilja gifta dig med Marilyn Manson?
Nej
199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i Blink-182?
Varför inte
200. Städat eller stökigt?
Gissa


 


 

...Fortfarande ingen med godis här....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0