Roskildebilder

Jag tänkte att jag ska ha lite bilder nu for once. Det blir Roskildebilder mest för att jag är så pepp!


Sa jag att det regnade förra året?   Det regnar inte i år, inte i samma mängder iaf!
Sa jag att det regnade förra året?


Men lite lera har väl ingen dött av.


Och vi hade ändå gömt massor i sovsäckarna. Mjau.


Ölglas


GI? Viktväktarna? Kvällsmat.


Efetersom det regnade fick festen bli inomhus.


Jag bodde i Matilda & co:s tält de flesta nätterna eftersom
Hannis och Nils sov i vårt. Det var också här alla hängde
om dagarna, därav röran.


Tisdagen bjöd på sommar. Farm till kvällen. Detta var innan helvetet bröt ut,
därav den torra marken.


Men det krävs nästan bildbevis på att det var torrt en period.
På fredagen slutade det att regna iaf.


Hannis pappa kom och hämtade oss på söndagsmorgonen.
Vi överlevde alla dagar!

Kommentarer
Postat av: Moa

den ena bilden får mig nästan att freaka ut:p

även om jag önskar det så är jag nog ingen festival människa

2008-06-15 @ 16:14:00
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0