Paaarty party!

Igår drog studentfirandet igång "på riktigt". Det var kubbturnering och fri alkohol på stranden vid Gya. Sen var det hem och fixa och tillbaka till Höllviken, fast till Shake. Där var det lite volleyboll, grillbuffé och party. En jävla kö till maten, men efter många om och men fick jag lite mat. Sen åkte vi till skolan för efterfest där det bjöds på ännu mer alkohol. Så jag hade en stabil fylla i över 12 timmar. Men man tar bara studenten en gång, right?

Idag har jag solat hela dagen. Slutspurten nu ju. Borde prova locka mitt hår och se hur bra det går, så jag inte får världens raseriutbrott på studentmorgonen när det inte fungerar. Jag vet att det mycket väl kan hända! Men woho vad jag ser fram emot dagen med D.

Imorgon är det ännu mer aktiviteter. Ska nog till skolan innan och terra småbarnen med vatten. Har inte gjort det de tidigare dagarna så det känns som om det är dags nu.

Nu borde jag fräsha upp mig lite, får se om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: erica

klart du ska komma och terra barnen. det är typ. årets roligaste händelse :D

2008-06-02 @ 19:11:08
URL: http://ericaleo.blogg.se
Postat av: linda

när ska ni bevattna småbarnen imorgon? för jag är lätt som en plätt på!

2008-06-02 @ 20:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0