Mot Roskilde och vidare!

Ah ikväll bär det av. Vet inte exakt när, men mellan typ sex och nio kanske. Sen ska vi köa till klockan åtta imorgon då insläppet börjar. Fast jag vet inte hur ordentlig kön är såhär kvällen innan när folk festar och har sig. Så vi kan kanske smyga oss fram till Skanörarna som är där lite tidigare än oss. Skulle underlätta eftersom vi ska slå samman våra camp. Två 3x3 m partytält. Hoppas vå får ha det så för alla festivalbossar.

Dagen kommer alltså gå ut på att plocka fram, packa, handla och komma på vad jag har glömt.
... Kanske har för många linnen / t-shirtar redan nu? SKa jag ha en klänning till? Ett par shorts till? Var är alla mina strumpor? Ska jag ha mina "halvbrallor"? Vilka tjocktröjor? Får allt plats i väskan???

Och en sak till. Gissa vem som gick upp klockan 09.50 idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0