Midsommar

Igår var det midsommar och det var nog det mest lyckande midsommarfriandet nånsin. Kom hem till Robin vid halv 5-5 nångång och började med att klä midsommarstången. Sen efter en halv evighet blev det mat och senrae under kvällen dök resten av folket upp. Tält i trädgården och musik + dans på terassen. Vi hade dessutom lekar + dans runt stången. En jättekul kväll. Tack Robin och alla andra!
Vaknade upp imorse hos Robin och sen anlände några andra för att städa undan. Jag var inte i skick att stå upp så jag fick ligga kvar i sängen. Sen vaknade jag också till liv och det grillades korv med Robins päron och vid tre var jag hemma igen. Jag har fortfarande gårdagens kläder på mig. Oops.... Men men, det blev en trevlig morgon med trots min odrägliga bakfylla.

Snart ska pappi hämta pizza och sen blir det godis, fptboll och film hemma hos Dessi. Onyttig dag men så får det vara ibland. (Eller nästan alltid.)
Sjukt skönt med en extra ledig dag. Nästa vecka är sista jobbveckan och sen är det Roskilde!! Kul som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0