Inte längre söndag

för idag är det tisdag.

Har jobbat... sen blev det en vända inom Vellinge town för att berika mig med ett par nya stövlar, mascara + kajal samt min käära Roskildebiljett! Så nu är jag fit for fight. Nästan iaf. De två timmar jag lyckades sova inatt drömde jag en konstig dröm:
Vi skulle campa på Roskilde. Men det var mitt i vintern och syftet var snowboardåkning. (Saknar det för övrigt!). Iallafall så planerade jag för hur man skulle torka underställen i tältet och så funderade jag ut att man kunde snöra snowboardbootsen i liften istället för i tältet, för smidighetens skull. Dessutom så var vi tvugna att åka inom Maria Lindeberg (?!) innan vi åkte. Varför minns jag inte. När vi väl kom dit så hade jag glömt min biljett hemma. Så jag ringde pappa, och så kom jag på massor med saker som jag hade glömt! Naaeej. Jag ska aldrig campa i snö. Och jag ska komma ihåg min biljett.

Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

Ha en bra kväll! :)

2008-06-24 @ 21:29:35
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0