Hoho?

Haaallååå kan folk börja läsa min blogg eller vava? Haha. Känns som om jag skriver för tomma burkar. ag vill INTE bli en blondinbella (typ redheadbeigs) men kanske några fler människor? Fast ja, mitt liv är ju iofs inte så intressant. Faktiskt.

Turkarna åkte iaf ut ur EM, så nu återstår morgondagens match innan finalen. (Heja Ryssland). Jag som började heja på Turkiet. De var bra idag. Men icke. Och så var det avbrott hela tiden. Dåligt! Meeen, vafan. Två matcher to go, sen är mitt intresse slut fram till VM (om två år?).

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: haha ja..men dom bjuder på underhållning iaf! och stör mkt ångest!

2008-06-26 @ 00:03:51
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0