Heeyhoo

Jobbat idag igen. Bytt uppgifter och avdelning (till galler) och workmates. Jag gillar nog detta bättre, dagen går i turbo och det är lättare att prata med dessa. Lite dåligt för mig bara att jag alltid hamnar med rökare ^^ Men jag säger att efter Roskilde så ska jag bli duktigare. Japp. På torsdag är det halvdag (till 12) och på fredag är det ledigt. Jag gillar läget, fast det är ju ingen inkomst direkt. Funderar på att erbjuda mig att jobba till kvart i 5 som de andra på gallert gör. Eftersom det ändå går fort efter lunch och halv tre-fikan. Får se.

Vad händer ikväll hallå hallå? Jag är trött men jag vill göra något.
Imorgon är det fotboll. Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0