En uppdatering

Förlåt, jag har varit en usel bloggerska. Folk har varit så snälla och tittat in på min blogg, men vad har de fått? Nada! Jag trodde faktiskt inte att så många läste. (Ja, det är inte många som har varit inne, men fler än noll iaf!)

Jag har iallafall börjat jobba. 06.50 - 15.45. Lite lagom tröttsamt men det är pengar! Och lönen kommer sitta finfint. Har 10 jobbdagar kvar och sen är det Roskilde! Längtar jag lite sådär jättemycket? JAA!!! Bara jag och Hannis som är hardcore i år, men vi hänger på Skanörsgänget och kommer ha lika kul ändå! Åh ge mig nuuuuuu. Tänk er själv: Party all days, musik från och med den 3, snygga människor, och FESTIVAL! Underbart, mina damer och herrar, underbart!!

Jag hoppas på att en resa bokas in, jag hoppas på en tripp till Gbg, jag hoppas på en tripp till Halmstad och jag hoppas på en tripp till Dessis stuga i Ystad. Detta ska bli världens bästa sommar! Ja, jag har höga förväntningar, men det får man faktiskt ha ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0