En dag kvar

En jobbdag kvar! Fatta vad skööööönt. Sen slipper ag stiga upp klockan 6 varje morgon och vara trött precis alla vakna timmar. Om jag inte bestämmer mig för att jobba två veckor i augusti. Det får vi se då.
Idag har jag inte gjort allt för mycket... Jobbat, sovit, ätit mat, ätit glass & gjordgubbar. Typ. Snart kommer Dessi och då ska vi glo fotboll och käka popcorn.

Just nu kollar jag på ett sjukt program. Superfat VS superskinny. De rådissar rumpor som är för feta. Och vissa är inte så farliga. Sånahär program gör ju inte utseendefixeringen bättre. Fast vissa är faktiskt lite oversize och vissa undersize. De byter mat med varandra. Jag skulle vilja testa de smalas mat lite ^^ Om de har blivit smala av det så kan väl jag med? (Nej jag ska inte bli skinn och ben, jag tror inte att det är möjligt för mig).

Fluff fluff nu kommer snart Dessi. Hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0