4

Om 4 timmar går bilen till Roskilde. Jag har bara lagt ner en hushålsrulle i väskan so far. Fast allt annat ligger på sängen så det är inte så illa som det låter. Jag är bara orolig att något viktigt kommer glömma att följa med. Snopet att glömma typ tältet eller biljetten. Hrm..måste komma på hur jag ska transportera partytältet också. Och så får alla som läser detta hålla tummarna att jag slipper hänga allt utanpå väskan som förra året när väskplatserna tog slut. Jag var ungefär en meter bred då vill jag lova. Med Toppenpåsar dinglande på sidorna. Måste ha sett heldumt ut. Och när jag och Matilda försökte ta både vår egen och Hannis & Emmas packning + allt "handbagage" till en vettig campingplats. DET måste ha sett idiotiskt ut. En gigantisk väska på ryggen och en lika stor på magen. Sen tog det ungefär tre sekunde innan vi föll åt något håll. Fast det var ganska kul. Och det var ren tur att vi fick en så bra campingplats som vi fick. Jag hoppas att vi är där i hyfsad tid nu i år när vi kommer runt 23 tiden. Jag vill få plats med de andra. Så de måste lyckas passa plats till oss om vi inte kan smyga oss fram i kön. Aja, nu ska jag fråga mamma vad hon tycker om antalet kläder i varje kategori. Hejdå sålänge!

Kommentarer
Postat av: linda

oh! gottegrisar är vad ni är. är fruktansvärt avundsjuk, jag vill också! festa för mig med och hälsa jay ;D

2008-06-28 @ 20:53:34
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0