Waallaa

Idag har jag varit på stranden (första sandstranden för året) och solat & badat. Åkte dit med Linda och Dessi och väl där så mötte vi upp några andra. Sjukt härligt vill jag lova, upp mot 30 grader skulle jag tro. Men jag är sjukt seg. Skulle eg. till Badhytten ikv'äll med det dissar jag ganska ordentligt. Åker istället till Linda och glor på Vänner och käkar chips & dippa. Det är mums. Tänkte även lyxa till det med pizza. Jag och Linda lyxade igår med. Köpte hem sushi och Ben & Jerry's. Hur gott som helst. Sen kom Maria, Carolina & Emma och vi drack öl och pratade för att sen runt halv 2 bege oss med taxi till Kvarnby och Christoffers place. Badade utomhusjacuzzi med honom + 2, drack öl och rökte. Sjukt nice vill jag lova. Stannade till halv 7 ung, sen blev det morgonbuss hemåt. Jag och Linda gick inom statoil och köpte pastasallad till frulle. Folk tittade lite konstigt, men det är väl deras problem. Jag tyckte det var gott iaf. Seen fick vi äntligen ett par timmars sömn innan playan. Och det är en ungefärlig resume av den senaste biten i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0