Tråkprat

Wiooo mamma gav mig bikiniknäppen igår vilket innebär att jag kan laga min bikini! Fast jag är ändå lite sugen på en ny. Löön den 25. Det är typ vad mitt liv väntar på nu. Plus Alanya såklart. Och fredag.
Och ja Linda, vi beställer tillsammans.

Igår hittade jag faktiskt en klänning som funkar både hemma och i Alanya.
Kvällen tillbringade jag hos Hannis med Dessi och Ullner. Råkade äta chokladpudding med grädde. Men nu är det slut på det. Bigtime! Antingen leva gott eller följa med till stranden i Turkiet. Valet blir väl ganska enkelt, ellerhur?
Ikväll ska jag och Hannis spela TVspel hos Ullner. Och jag var faktiskt ute och gick lite med Dessi vid 12 idag. Duktigt va? Fast det var inte så länge. Ska börja gå oftare. Och kanske återuppta träningen på formtoppen som har stått still väääldigt länge.

Kommentarer
Postat av: Trixie

Forever21.com har många fina klänningar. Fast frakten kostar en del. Du kanske kan gå ihop med en kompis.. Lycka till! (kunde inte kommentera i inlägget ovanför??)

2008-07-22 @ 14:39:37
URL: http://trix.blogg.se/
Postat av: linda

Topp!

2008-07-23 @ 08:33:19
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0