Sovmorgon

Ahh, känns bra att vara hemma och veta att det inte är jobb som väntar imorgon, övermorgon, nästa vecka eller så långt jag vill! Istället är det sovmorgon och längre nätter som står på schemat. Skönt eller vad? Speciellt nu när jag har ett par timmar att ta igen sen Roskilde.

Ikväll var jag hos Dessi och pratade och åt godis. Vi kom fram till att vi längtar till Alanya, att vi måste få ut våra CV och att vi inte vet vad vi ska plugga vidare till.. Alltså egentligen inget nytt, men det går att diskutera i oändlighet. Vi snackade lite om Way out west okså och jag är ganska sugen. Kommer många bra band. Och gissa om jag blev glad när jag kollade in listan över klara band till Malmöfestivalen! Kolla själv : www.malmofestivalen.se
Hoppas de bästa är nån gång mellan den 15-19. Speciellt Miss Li och Emil Jensen! Och Flogging Molly. Och Timo Räisänen och Billie The Vision & The Dancers och Ceasars och typ massa andra. Jag är glad. Men jag vill till Way out west också. För att göra min musiksommar fulländad.

By the way: Detta blev inlägg nummer 100 i min blogg.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag vill också till way out west!

2008-07-09 @ 14:31:00
URL: http://hannawiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0