Söndag

Tänk så ofta det är söndag! Hela tiden känns det som. Tiden springer ifrån mig lite faktiskt. Får väl se till att hinna ikapp. Gårdagen avslutades med American History X, en film jag tycker att alla ska se! Väldigt bra. Idag vet jag inte vad som händer. Ska va med Hannis ikväll, men innan dess? Inget antar jag. Ska nog ladda ner party poker igen, längesen jag spelade. Blev lite sugen. Upptäckte ett 4 cm långt blodigt rivmärke precis vid knäet som förmodligen tillkom i fredags. Men hur? Så som det ser ut så borde det ha gjort ont, men jag kan inte minnas någon smärta. Har skrapat mig lite på andra knäet också. Och så hade jag sand i hårbotten. Vad sysslade jag med? Haha gud ja. Jag borde inte få släppas lös ibland.

Kommentarer
Postat av: Moa

American History X är världens bästa film!

2008-07-21 @ 14:13:08
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0