Söndaag

Jag känner mig duktigt, har inte haft datorn igång sen fredags kväll. Mest för att jag inte mådde tillräckligt bra för att göra annat än ligga ner igår, och idag har jag sovit och varit ute. Det blev en blöt helg vill jag lova. I fredags blev det som sagt KB, det var helt okej till en början, sen hände något och det var inte så kul längre. Meen shit the same. Jag fick i mig lite mycket alkohol vilket resulterade i en bakfylla som satt där den skulle så att säga. Men det var bara att rycka upp sig och åka hemtill Matilda som hade tjejmiddag. Väldigt mysigt och trevligt, sen kom några korvar också. Jag, Matilda och Jeffery var the last ones standing, det blev läggdags klockan 6. Sen uppstigning klockan 12 för Hannis pappa var snäll och hämtade oss. Och sen däckade jag i min säng ett tag. Sen fick jag vara så snäll mot min lilla ninis och städa hans bur. Spännande helg va? Yeyeye.

Pratar med Hannis på msn, vi har kommit fram till att vi kanske drar till London/Dublin till höst istället. Vi har en stor längtan bort. Tänk vad underbart att bo i London i obestämd tid. Köpa en enkelbiljett dit och bara leva där och hitta ett jobb. Och den dra till Dublin en tid. Jag vill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0