Sommar och sol

Tillbringade även gårdagen på stranden tillsammans med Maria, Nathalie (en kort stund), Stefan, Johan & Pontus. Jag hoppades givetvis på en snygg bränna, men jag vetifan om det har blivit någon ynka nyansskillnad at all. Skulle egentligen sola här hemma idag, men det blev aldrig så. Pallade inte ligga där och steka och bli sådär äckligt varm. Väntar tills imorgon då vi förmodligen drar till stranden igen. Då kan man åtminstone bada när värmen blir för påfrestande.

Och imorgon kommer mina föräldrar hem, så jag har bara en enda ensam kväll kvar. Det gilar jag. Ska hämta dem kl 24 på Sturup imorgon kväll, så okej, det kanske blir en ensam kväll imorgon med. Men jag ska tvinga någon att hålla mig sällskap.

Igår förfestade jag Callo och Maria på Bean Bar för att sedan dra till Slagt. Men givetvis var det 20 (vi var säkra på att det var 18, men enligt vakten var det ändrat), så vi fick ringa Marcus och Johan (som lämnade oss) och de fick komma tillbaka och hämta oss. Det blev nattmat/fyllemat på Donkan och sen dumpades jag här hemma för att tillbringa en tid framför TVn och Vänner. Sen slocknade jag ganska poff.

Funderar på att kanske gå och go på Vänner nu, men det känns lite fel när det är så fint väder. men jag orkar faktiskt inte pressa just nu, så det är kanske okej trots allt? Hmm..

Kommentarer
Postat av: linda

Beigs, jag efterlyser en uppdatering på bloggen nu!

2008-08-05 @ 07:52:21
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0