Sol sol sol sol sol sol sol sol sol

Jag älsar när vädret är såhär. Helt underbart. Har solat i tre timmar idag, imorgon blir det strandpremiär med Dessi. Vilket betyder att jag måste fläka runt i bikini. Urk. Men förutom det så ska det bli najz. Sen på kvällen är det partaj @ my crib. Den som förstör något åker på en fet propp, fatta! Mihi. Sitter och försöker samla ork till att färga håret, men egenligen vill jag ta en sovpaus för jag är så trött. Lyckades aldrig att somna innan jag skulle köra mamma & pappa till flyget och sen kunde jag bara sova i en halvtimme innan tandläkaren. Och sen fick jag tillsist två timmar sömn. Fast det är inte så mycket att hurra för. Dessi kommer hit när hon har slutat så ska vi glo film.

Det känns lite ensamt att vara ensam hemma. Och det har inte ens gått ett dygn. Etta aldrig flytta hemifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0