Shopping och grejs

Idag var jag och Dessi på Nova Lund och spenderade pengar. Hon fick betydligt mer än mig för samma (eller kanske till och med mindre) summa, meeen jag misströstar inte! Det blev ett par väldigt blåa chinos och ett par röda partyshoes med ca 8-10 cm klack. Typ. Det konstiga är att jag kan gå i dem. Det mindre konstiga är värken som man fick på köpet. Och att jag blir typ skylång. Det gillar vi kanske inte lika mycket som skorna.
Ooch så gjorde jag ett nytt hål i örat, så nu är projet ett av tre avklarat! Placeringen? Högerörat (där jag bara hade ett hål innan) precis innan brosket börjar. När det är läkt blir det en ring där istället. Projekt två av tre ska påbörjas snart, typ nästa gång jag är i Malmö. Projekt tre av tre ska jag fundera på ett litet tag till. Sen är jag en nöjd pige.

Förresten, någon som vet hur man lättast skadar två äckelungar som hoppar studsmatta precis på andra sidan häcken? Alldeles för nära vår terass där vi försöker äta i lugn och ro eller kanske ligga och sola och ta det lilla lugna. Då uppskattar man INTE deras skrik. Usch och fy. Föräldrarna placerade säkert studsmattan där bara för att slippa ljudet själv. Sann grannanda, right?


Mina byxor:

Kommentarer
Postat av: linda

fick ditt sms beigs! mjao, jag ger dig updates inom kort. typ imorgon!

2008-07-10 @ 01:01:31
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0