Sex and the city

Yeah ikväll ska vi se SATC! Ah jag längtar faktiskt. Får Carrie Big? (Avslöja inget). Ah jag fick förresten reda på hans riktiga namn av någon som sett filmen, men jag har glömt det igen. Tänka sig att den mannen också har ett förnamn.
Tänk att nästan alla tjejer har en Carrie inom sig och en mr Big någonstans i livet. Så många som känner igen sig i Carries ord. Det gör jag iaf. Mjau jag vill se filmen nu!

Siter och funderar på om jag ska orka åka in till stan snart eller inte. Vill köpa verktyg till projekt två. Fast jag kommer nog inte orka...

Kommentarer
Postat av: haveacigar

vad är projekt två? och hoppas inte man behölver ha set några avsnitt , juag ha ricke sett något puss va

2008-07-10 @ 19:03:49
Postat av: Hanna

satc-nörd som jag är så vill jag bara påminna om att man får reda på hans riktiga namn i slutet av sista avsnittet också :P när han ringer carrie du vet! haha okej over and out.

2008-07-10 @ 23:44:28
URL: http://hannawiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0