Kvällen

Snart ska jag möta Dessi på Willys för lite chokladpudding- och gräddeshopping. Gottgott. Sen hyr vi film och så ansluter sig Hannis. Helt okej kväll för mig.
Jag fick förresten inte mitt rum att städas... Dålig stil va? Där fick jag slita och ha mig för något jag inte har med att göra! Meen, nu är här iaf fint.
Imorgon ska jag till stan med Frida och köpa present till Linda som har tjejmiddagsförfestfödelsedagsfirande på fredag, som följs av Strandbadenpaty. It will be fun! Och imorgon ska jag dessutom påbörja projekt 2! Wiho!

Kommentarer
Postat av: linda

waoow! jag diggar projekt 2. uppdatera mig när det har börjat (;

2008-07-17 @ 15:52:04
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0