Idag

har jag först varit i Lund med farmor, farfar och bror för att fixa med mamma & pappas gemensamma 50års present. Sen kom jag hem, fick fixa till mig lite för jag insåg att jag såg ut som en nånting. Sen blev det stan med Frida. Köpte Lindas present fikade och jag köpte ringar för att göra mitt hål större så jag kan påbörja projekt 2 : töjning. Har proppat i alla 4 ringar hon sa att jag skulle sätta i, så nu har jag 4 ringar i ett och samma hål. Tror dock inte att hålet blir mkt större, ska nog försöka få den tjocka sidan in i hålet istället. Och det är perfa, för det är sån typ av ring jag tänkte ha i mitt nya hål sen när jag får byta. Hemma från stan vid 18.15, tog en snabb sovpaus till mamma & pappa kom hem. Sen lagade vi mat. Jag gjorde hemmalagade vegohamburgare. Gottigottgott. Sen begav jag mig till Dessi på Video och hängde där i 1,5 h. Och nu är jag här och har tråkigt. Hyrde med mig en film hem som jag ska se efter Roskildegrejset på dr2 klockan 0.15. en timmeoch 45 min innan det startar. Vad ska jag göra tills dess?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0