Hemma

Nu är jag hemma från ett underbart Roskilde! Det har varit en partyfull vecka vill jag lova. Jag vet en som ska vara nykter ett tag nu (typ till helgen kanske). Roskilde bjöd på sol, bad, alkohol i mängder och framför allt: Bra musik! Och roliga konversationer. Jag önskar att jag hade en bandspelare så jag kunde spela in alla roliga saker som flög ur alla. Jag bodde i en bunker tillsammans med Hannis (samma tält), Matilda, Anders, Oskar, Oskar, Isak, Daniel och Daniel. Vädret höll sig torrt nästan hela tiden, bortsett från några skurar under två dagar, men det var ganska skönt, och det blev inte alls lerigt. En vecka hemma på återuppladdning och jag hade kunnat åka tillbaka och vara där en vecka till. Jag har haft maaaassor av kul! Och träffat roliga människor. Tack alla för en bästbäst festivalvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0