God kväll

Nu har Hannis Dessi & Linda nyss lämnat mitt hood, så nu söker jag efter någon ny sysselsättning. Men vad? Går kanske något bra på tv? Ska ta och kolla. Inte sova än, nejnej. Imorgon åker bror min till Italien med en kompis familj, borta i två veckor. Det är ganska länge faktiskt. Och på torsdag drar mina päron till Malta, och sen är det bara lilla jag kvar. Vetifan om jag klarar av att sova i ett tomt hus i en vecka :O Hoppas på att folk sover här lite då & då, om jag så måste supa ner dem innan. På lördag är det iaf Bob Hund i Hbg, that's niiiice! Nähä, ska väl kolla på Paranormal state lite nu. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag kommer på fredag! men varför ändrade du dagen? aja jag är iaf på konsert först men sen kommer jag! =)

2008-07-21 @ 11:48:10
URL: http://hannawiren.blogg.se/
Postat av: Rebecca

För Bob Hund spelar på lördag och det vill varken jag eller många andra missa. Trodde först att det var på onsdagen, därför jag sa lördag. Men kul att du kommer ändå :D

2008-07-21 @ 15:05:57
URL: http://rebeccagrube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0