Fest, Helsingborg mm

Jaa, igår var det party dådå. Det gick bra faktiskt. Inget förstört och folk verkade ha kul (hoppas jag?!). Det kom några nya människor, alltid kul att träffa nytt folk, men flest kända. Men det dröjer nog ett tag till nästa fest ^^
Idag var jag i Helsingborg med en massa Höllvikare. Åt på restaurang, drack lite öl och såg Bob Hund. De var sjukt bra idag igen.

Just nu sitter jag bara här och sitter. Tänker vänta med att lägga mig tills det är ljust, det är inte lika läskigt då. Usch vad jag hatar att vara ensam hemma på kvällen när allt är så tyst och mörkt. Jag skulle inte bangat sällskap faktiskt. Och inte fan är där något kul på dumburken heller. Poor little me. Jag vill att m&p eller bror ska komma hem. Typ NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0