Dagen efter igår

Tack för igår tjejer, och extra tack till Linda! Jag hade jättekul! Förfest hos Linda med vin och världens godaste smörgåstårta. Vi peklekte och snackade massa skit. Kul att träffa de man inte träffat så mycket på senare tid! Sen tog taxin oss till Falsterbo och SB. Trost maassa folk så gick kön väldigt fort och väl inte hann vi bara dansa en liten stund innan jag och Linda fick följa med till vip-området. Där bjöds det på gratis champange och ni kan ju lista ut hur det gick för lilla mig... Fast, jag höll mig på benen och hade fortfarande väldigt skoj. Massa kul folk. Sen slutade det med en färd till det exotiska Bjärred. Jag hade verkligen inget tidsbegrepp igår, men tydligen var vi på SB nästan till tre? Jag trodde vi drog tidigare. Meeen. När jag vaknade imorse var min kropp ungefär samma som dagen efter midsommar. Skakig och hjärtat slog lite för hårt. Fast det var först när jag kom hem som helvetet let loos. Haha, usch säger jag bara. Fick ställa in mitt besök hos kusin. Blev en sovpaus trots att jag sov (i omgångar visserligen, men ändå) till halv fyra. Sen beslöt jag mig för att jag mådde tillräckligt bra för en pizza. Mums på det! Sen följde chips och film i min lilla ensamhet. Onyttig dag men så får det lov att vara ibland. Konstigt nog så är jag trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0