Bästa engelska uttrycket

Engelskans bästa uttryck måste vara "I fancy you" "She fancy you" etc. Låter mycket härligare än "Jag gillar dig" och allt vad vi säger.

Dagen? Jag har solat, läst, promenerat två gånger (eloge till mig), ätit på Bella Donna med mamma & pappa (räksallad, gott) samt varit med Hannis & Frida. Nu äter jag en macka.
Favoriträtt? Nattmat och fyllemat.

Imorgon lämnar mina föräldrar mig i en vecka. Vill ni råna mig, döda mig, paja huset, stjäla bilen så är det nu ni ska passa på! En klenis som mig tar ni lätt. Fast jag har världens bästa vaktkanin.
Ska köra dem till Sturup kl 05 imorgon bitti. Usch på den. Fast då får jag ha bilen i en vecka också, så det lönar sig.

Nu ska jag fortsätta att umgås till min bok. Tror inte att jag kan sova riktigt än.
Natti natti folks!

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: haha ja dom kan vara både mysiga och misiga!

Tack så mycket :)

2008-07-24 @ 14:11:00
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0