Alanya




Förresten.. GE MIG ALANYA NU! Vill booort och jag vill diiit!


Tillbaka till The Doors och dansa!


Träffa Olgar och Volkan igen? Haha.
Jag vill ha dendär sista kvällen igen, den var sjukt kul! Vi stannade till efter stängning och sen följde vi med dem hem och shotade turkisk peppar eller nåt sånt och lyssnade på Olgar när han sjöng. (Inte så bra). Men aaah så kul!


Här har vi det. ursäkta mig så mycket!


Till Havanna och dricka spetsad Sex on the beach ur skål! (Wille och Niklas)


Vakna bakis varje morgon.


Ladda inför playan!


Förfesta med tröga vinflaskor (eller dålig vinöppnare, eller dålig öppnerska)


Bara ha kul!


Bli stylade av snygga bartenders.


Happy Hour!


Steka!!


Bli fulla, inte läsa skyltar och dricka vatten!


Beställa fyllemat till hotellet mitt i natten.


Och bara leva livet!


Åhhhh för vi ska ha så kuuul! Nu blev det kanske lite många bilder, men det får ni tåla. Byebyee!

Kommentarer
Postat av: haveacigar

jaaa fy fan! nu längtar jag ännu mer! ge mig ge mig ge mig! och SOL. där är typ 40 grader nu! helt sinnes! haha men ååh. alanya in my (L)

2008-07-15 @ 18:41:32
Postat av: Moa

fy faan vad jag längtar! Augusti kom!

2008-07-16 @ 10:10:22
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0