Äcklig dröm

Usch. Inatt / morse (kunde inte somna förrän typ halv 5) drömde jag att jag satt i min säng tillsammans med massor av människor. Och min säng stod utomhus under ett stort träd mitt i natten. OCH stället kryllar av spindlar i alla storlekar. Jag ber alla att hålla dem borde från mig, men David som var där slängde alla på mig och höll dem i tråden ovanför mig. Riktigt vidrigt. Och sen vaknar jag vid kvart i 6 och får för mig att jag ser en fet äcklig spindel krypa emot mig på täcket, så jag bokstavligen talat flyger upp ur min säng och försöker leta upp det pissäckliga krypet. Men jag hittade inget. Stod i säkert en kvart innan jag vågade krypa ner igen. Skulle ju vara snygg timing om spindeln verkligen funnits där. Nej fy för. Spidlar är det vidrigaste som finns och de kan dö allihopa!

Kommentarer
Postat av: haveacigar

usch! men ett litet sammanträffande! minns du den där gråsuggan jag berättade om som jag såg på mitt golv? den natten drömde jag att det var en JÄÄTTEstor spindel under min säng. men itne nog med det! därt var också skalbaggar och äckligare kryåp! det var verkligen en mardröm!

2008-07-18 @ 16:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0