Imorgon..!!

Ihh, en dag kvar! Imorgon åker vi till Kastrup och lämnar Sverige bakom oss i 16 dagar (14 härliga, 2 mindre härliga). Jag har ingen koll på min packning what so ever. Vad behöver jag? Måste ladda alla elektroniska prylar.. Åtminstone Ipoden. Den ska hålla mig sällskap och förhindra mig från att höra otäcka ljud i flygplanet. Sen när dess batteri tar slut, då får jag lyssna på den värdelösa flygplansradion.

För mig är det fredag imorgon. Vi lyfter från Kastrup på torsdag förmiddag, men landar i Phuket fredag morgon, bara 11 timmar senare. Så det blir 2 dagar på 1 dag? Typ.. Sen får vi inte hotellrummet direkt när vi kommer dit, så det blir att gå och käka frulle och sen sova i en solstol.. men det kan man väl överleva?

Ahh tänk, imorgon (eller fredag?? lite förvirrande ändå) så befinner jag mig i värme, sol och blått hav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0