En annan typ av resa kanske?

Nu när jag läser om Australiengängets reseplaner så blir jag också sugen (blandat med ångest över att sitta hemma och ruttna i Sverige) på att dra iväg. Men jag har inget fast jobb, och därför ingen fast inkomst (och inte är den hög heller), så jag kan inte köra på samma resetyp som dem. MEN jag tänker såhär, att jag kan ju åka till tex en semesterort (något varmt ställe) och jobba där! Då behöver man ju inte lika mycket pengar med sig (och min frisör sa att det är ganska lätt att få jobb och boende om man inte är kräsen (fast jag bor gärna inte i ett skabbhål)) och man kan ända komma iväg och ha kul! Det blir ju ingen "se världen" resa, mer jobba- sola- träffa nya folk- festa- kanske byta ort nån gång- och bara ha kul-resa.
Någon som skulle kunna tänka sig det tillsammans med moi?

Finns inte så många kvar kanske, men jag vet ett par stycken som inte har några planer, och ni är sugna, visst är ni?

Kommentarer
Postat av: haveacigar

du kan ju alltid kolla in denna sidan : http://www.backpacking.se och skriva på forumet osv!

2008-12-06 @ 14:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0