Uttråkad

Såhär kul har jag denna tisdagseftermiddag:
(När jag snodde listan var den redan i kursivt och jag kan inte få bort det, lagom irriterande att läsa)
(Fast ingen läser väl det ändå iofs)

1. Tre namn jag lyssnar till?
-Rebecca, Beigs, Beiga

2. Någonting jag tycker om med mig själv?
- Att jag har lätt att komma överrens med nya människor.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv?
- Blyg?

4. Detta är jag rädd för?
- Masor av saker tyvärr

5. Tre saker jag vill ha varje dag?
- Mat, glass, godis? Nej, skojade. Jag vet inte.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra?
- Lägga mig i tid, springa maraton utan att dö, odla pengar.

7. Detta tycker jag om att göra?
- Umgås med mina kompisar!

8. Detta vill jag göra just nu?
- Klippa mig & åka till Fields.

9. Bästa känslan?
- Lycka

10. Värsta känslan?
- Sorg

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har?
- Snäll

12. Är jag kär just nu?
- Nej

13. Jag vill gifta mig?
- Vet inte

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör?
- Lyckas med det jag vill

15. Min käraste ägodel?
- Öhm jag vet inte

16. Något jag vill ha i present:
- Pengar

17. Detta har jag på mig just nu?
- T-shirt, byxor

18. Favoritkläder?
- Klänningar

19. Favoritdjur?
- Kanin

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest?
- Rock av olika slag, lite pop (INTE RADIOMUSIK). Ganska blandat.

21. Favoritlåt just nu?
- Ingen enskild

22. Roligaste ämne i skolan?
- Text med Johanna & Litterär gestaltning

23.Tråkigaste ämne i skolan?
- Resten

23. Stjärntecken?
- Fisk

24. En bok jag gillar?
- Massvis. Älskar språket i Kärlekens Historia

25. En film jag älskar?
- Finns många

26. Favorit tv-program?
- Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Vänner.. och några till

27. Favoritdoft?
- CK In 2 you

28. Detta äter jag gärna?
- Vegmat och onyttigheter

29. Dricker helst?
- Vatten

30. Favoritgodis?
- Videokedjans

31. Hit vill jag gärna åka på semester?
- ALANYA

32. Färg på mina ögon?
- Grönish

33. Min längd?
- 173 cm

34. Jag tror på:
- Det som låter vettigt

35. Jag spelar?
- Inget

36. Person jag beundrar?
- Vet ej

37. Så här bor jag?
- Villa

38. Antal döda krukväxter i hemmet?
- Inga tror jag. Dör de så åker de ut.

39. Det här tänder mig?
- Charm

40. Det här gör mig avtänd?
- För mycket "på"

41. Favoritfärg?
- Grön

42. Favoritcitat?
- Ingen aning

43. En hemlighet jag vet?
- Att Gud faktiskt inte finns

44. Bästa present jag fått?
- Hmm.. Vet ej

45. Senast köpta skiva?
- Jag vet faktiskt inte, har inte köpt på ett tag pga pengabrist. Kanske dags snart?

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är?
- Sammansättningen? :P

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
- Låren

48. Udda förmåga/egenskap:
- Ingen tror jag

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
- Ett som lever länge och har kul. Häst? Hund?

50. Vad lyssnar du på just nu?
- Musik

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
- Jag har gjort inget och vet inte vad som ska göra

52. Var är dina föräldrar födda?
- Pappa i Schweiz och mamma nån annanstans

53. Vad är det senaste du installerade på datorn:
- iTunes

54. Vilken är din favoritrestaurang?
- Vet ej

55.När badade du i en pool senast?
- Nästa vecka?

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
- Ja

57. Hur många barn vill du ha?
- Tre

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
RnB, Hiphop, Schlager

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
- Nej

60. Vad har du för TV-kanaler?
- de vanliga

61. Har du åkt moped någon gång?
- Ja

62. Har du busringt någon gång?
- Massor av gånger

63. Har du fått felparkeringsböter?
- Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
- Never ever

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
- Jag vet inte, är kass på geografi

66. Har du en egen trädgård?
- Min familj har

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
- Family Guy får det väl bli

68. Kan du alla orden i nationalsången?
- Nej

69. Badkar eller duschkabin?
- Dusch

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
- Tristan & Isolde

71. Favoritpizza?
- Vegetarisk med banan, ananas, jordnötter och curry

72. Chips eller popcorn?
- Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?
- Använder inget.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
- Nej?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:
- Näe

76. Apelsin- eller äppeljuice?
- Äpple just nu

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
- Mamma, Marie, Michaela. Vi år grillspätt på Gränden.

78. Favoritchoklad?
- Mjölkchoklad eller schveizer (stavas??)

79. När röstade du senast?
- Har inte varit myndig så länge

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
- Längesen

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
- Nej

82. Är du bra på matlagning?
- Ja helt okej

83. Klarar du att tanka själv?
- Yes

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
- Nej men jag har varit sugen

85. Pepsi eller Coca Cola?
- Coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
- Nej

87. Vad var det senaste du handlade?
- Cigg

88. Har du kräkts offentligt?
- Ja

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
- Hitta kärleken. Han får gärna vara rik.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Vet inte

91. Har du ringt något betalnummer?
- Ja

92. Kan man vara vän med sitt ex?
- Ja

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
- Mormor tror jag

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
- Vet ej, lagom kanske

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
- Att det inte finns någon eurovoice kopplat till nummert

96. Vad har du i din väska?
- Plånbok, mobil, nycklar och dte som faller migin för stunden

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
- Läser

98. Vad är du tacksam för idag?
- Att jag lever ^^

99. Var hittade du den här listan?
- I  en blogg

100. Har du varit ärlig när du besvarat frågorna?
- Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0