Tråkiga Sverige

Jag drömde att vi var i Alanya. Okej, det var inte riktigt som jag vill ha det. Vi visste inte var vi hade ställt våra väskor, vi bodde i studentkorridor och jag kunde inte hitta borgen någon stans. Men vi var iaf där. Vi badade i glasklart vatten, och det var inte alls lika salt som det är på riktigt. Fast ja, den riktiga varan kommer att vara 1000 ggr bättre. För vi ska ha vår packning på vårt rum. Som är en lägenhet i ett lägenhetshotell. Ingen studentkorridor.

När jag vaknade ur min dröm så regnade det. Och himlen var sådär pisstråkigt vitgrå. Jag ville bara lägga mig och sova bort hela dagen, fast det gjorde jag inte. Jag glodde på TV istället.

Igår installerade jag äntligen iTunes på min dator. Så nu kan jag lyssna på blandad musik istället för album efter album. Fick dessutom se att jag faktiskt har 1975 låtar. Fler än jag trodde. Fast på min iPod finns det 3500 låtar, och det är inte samma som på datorn, för den "snälla" datorreperatören la inte in alla låtar på den externa hårddisken som han skulle. Kanske någon som vet om man kan flytta låtar från iPod in till datorn? För man kan inte maila Apples kundservice såvida det inte gäller telefon eller iTunes store. Och jag är inte så sugen att på ranglig engelska försöka förklara vad problemet är. Jag vill ju faktiskt inte gå miste om all min musik, jag orkar inte ladda ner 3500 låtar igen. Vill dessutom uppdatera min iPod med ny musik innan Alanya. Så jag kanske får vinka adjö till det gamla. Kan ju alltid lägga in alla mina skivor i datorn. Vilket bara kommer ta ungefär jävligt många timmar med min superdator som bara dör hela tiden.

Så, nu har jag klagat färdigt. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja det kan du göra! när du kopplar in din ipod till datorn så kommer ju alla låtarna upp där i itunes i dina "ipodmarkeringar" och då är det bara att flytta över dem till datorn! (blev kanske lite klyddigt)

2008-08-13 @ 00:42:32
URL: http://hannawiren.blogg.se/
Postat av: linda

men annars kan du alltid fråga hos mac-återförsäljarna? det ligger en precis vid jobb.

2008-08-13 @ 08:06:40
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0