The arrival of the jumpsuit

Idag droppades min jumpsuit äntligen i brevlådan. Och till det bästa - den passar! Okej, den är lite tight i rumpan, men det får jag väl leva med. Hoppas på att mina två klänningar också kommer i veckan, och att de passar.
Men, ja har fortfarande ingen klänning som känns sådär WOW. Du vet, en sån klänning man längtar efter att få ta på sig. Måste verkligen hitta en eller två innan Alanya. Ska åka över till Fields och leta samtidigt som jag delar ut mitt CV, som faktiskt har börjat existera. Ska be mamma & pappa om lite hjälp, så ska det nog bli klart ikväll. Som sagt, någon som vill hänga med och spendera pengar på andra sidan bron? Måste få tag på min axelbanslösa bh också. Har kommit fram till att jag nog ska köpa både en svart och en vit. Kan ju vara bra att ha. Och en axelbandslös bikini. Usch vad jag behöver saker. Ge mig lite mer pengar! Eller först, ge mig affärer med snygga kläder. Malmö har nada.

Kommentarer
Postat av: linda

Jag ska ändå till fields i veckan och lämna lite fler CV:n, så dit kan vi åka. Hur fungerar torsdag för dig? Men usch, mina pengar har börjat sina. . inte bra alls! Malmö festivalen är efterlängtad men ändå inte - utgifterna är fler än inkomsterna!

2008-08-11 @ 18:59:23
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0