Sunday

Jahapp, söndag var det. Jag är tråkig som aldrig bloggar, jag ska bättra mig. Snart... Det mesta bara flyter på så jag har inget nytt att berätta. Inget nytt händer typ. Fast snart Alanya! Den 20 står överst på min Vill ha-lista.
Jag hoppas på att mina kläder kommer i veckan. Har inte fått min jumpsuit än, och så beställde jag två klänningar också. Fast jag vill ha fler. Någon snygg tuptopklänning. Får kolla runt lite på Fields när jag ska lämna CV. (Vilket måste ske snartsnart). Någon som vill följa med?

Jag kommer med en roligare uppdatering en annan gång.

Kommentarer
Postat av: linda

Jo, men vi hamnade väl med rätt sällskap antar jag. Killarna kom in, så gjorde vi det med - for free ;D

2008-08-10 @ 15:33:41
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0