Sol

Idag har jag solat. Woho. Fast det var bara hälften så varmt som Turkey. Utan att överdriva det minsta. Ogillar jag Sverige? Jaa.. det gör jag! Vill jag tillbaka? Hmm.. ja. Speciellt om vissa från andra delar av Turkiet också åkte dit. Och Sverigepeeps.
Någon som vill söka jobb utomlands??

Ikväll ska jag kolla film med Dessi och Victor. Och tröstäta chips med hemmagjord vitlökssås som förvandlas till dippa. För nu vill jag inte vara själv mer, jag sa att jag ville vänta till efter Alanya med att bli seriös. Men nu är det efter. Så bring it on! (Fast var tusan ska man leta?? Jag pallar inte med att ragga runt på uteställen, det funkar liksom inte. Jag har testat.)
Nejfan. Jag vet faktiskt två män som grna skulle få lämna sina land för min skull. Vad är monogami liksom? Näh, kan turkiska män ha två fruar så kan jag ha två män, right? Såå, Manno och Umut: komsi komsi! Sätter man ihop deras namn så kan de tillsammans heta Mamut.
(Fast tvingas jag till monogami så vill jag att Umut ska komma ensam)
(Jag tror att jag föredrar monogami. Och Umut)

Manno                      + Umut                = Mamut




Skulle vara kul att prova speeddating för unga. Fast utan såna läskiga desperata typer som jag. Kan ingen ordna det som projektarbete så kommer jag! Mohaha.

Kom nyss på en sak :O
I fredags lovade jag Maria att vara modell eller något på deras projektarbete. Inför Sunds. Ouch. Påminnelse: Håll käften när du är full.

Kommentarer
Postat av: linda

jag tänkte göra en undersökning om hur alla icke-singlar hittade sina partners. jag tycker vi är ändå två rätt hyggliga typer med många bra kvalitéter. det borde inte vara så svårt att hittta någon när vi väl hittat stället vi ska leta på, eller hur?

2008-08-31 @ 22:28:28
URL: http://detonation.blogg.se/
Postat av: linda

oj, ps! du är inte läskigt desperat, inte jag heller. vi är bara ensamma och trötta på singellivet.

2008-08-31 @ 22:29:29
URL: http://detonation.blogg.se/
Postat av: Moa

Umut är en rolig man! tvinga ner han tycker jag!

2008-09-01 @ 00:00:04
URL: http://noahsark.blogg.se/
Postat av: linda

Oh, men dom kommer hit! hans kusin sa att han skulle till göteborg till vintern och att han skulle tvinga ner umut också!

2008-09-01 @ 11:09:42
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0