hemmakväll från utekväll

Kom hem från stan för ungefär en halvtimme sen. Hade avskedsfest för Marcus och sen åkte vi till KB. Och sen åkte jag hem. Jag menar, vad är Malmö jämfört med Alanya??
Jag kom iaf hem till min snygga Umut (Slim, Grekturken). Jag vill att han ska bo i Sverige, men han bor i Ankara. Jag menar, vad är det för stil? Hit med dig.
Jag tcker inte om Sverige. Jag vill tillbaka. NUUUU!!! I hate this place. Om vi ska vara internationella.
Jag borde sova nu, ska med Dessi till stan och lämna CV (och hålla hennes hand i piercingstolen) imorgon. Men så länge Slim är vaken så är jag vaken.

Puss på gumpen

Kommentarer
Postat av: Moa

han vill åka till sverige så du får tjata på han!

jag ycker fortfarande vi ska åka dit ytterligare en vecka!

2008-08-30 @ 13:21:14
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0