Hata flygplan.

Ja snart snart åker vi till Kastrup. Eller nästan snart iaf, vid 04.15-30 ungefär. Men det är mer snart nu än vad det var förra veckan. Och igår. Ett litet problem är att jag är flygrädd. Ganska jobbigt att sitta 10 000 meter upp i luften och bara vänta på att man är nere igen (under normala omständigheter). Under tiden är det hjärtklappning och lite panik som gäller. Sitter alltid och lyssnar efter ljud som inte bör finnas där enligt mig, och turbulens är inte att tala om, det är förjävl läskigt faktiskt. Även om flygning är säkrare än bil så känns ju faktiskt döden säkrare i ett flygplan om olyckan skulle vara framme. Och att dö är jag inte redo för förrän jag är ungefär 200 år gammal.

Men, jag längtar som tusan tills vi landar i det just nu 39-gradiga landet som ska ge oss en vecka med sol, bad, fest och härlighet.

Jag säger som Dessi: Ha så kul här i gråa Sverige (och ha så kul i skolan alla som tvingas dit igen).
Ibland får man vara jävlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0