Dålig uppdatering I know

Men nu skriver jag! Har inte haft något vettigt att skriva och det har jag fortfarande inte. Men för syns skull så kommer här ett nytt inlägg.

På senare tid har det blivit en del party faktiskt. Och det är kul. För det mesta. Fast inte igår, då var det Étage och det sög faktiskt ganska ordentligt. Men vi hade fribiljetter så no lost förutom ölpengarna. (Och nattamaten).
har försökt beställa lite kläder från Forever21, men jag kan nu dra slutsatsen om att de suger och jag hoppas att ingen gynnar dem i framtiden. Pallar inte gå in på detaljer, det handlar om massa order verifications och skit, som de varken informarar om eller hjälper till med. Mina beställningar har blivit canceled två gånger nu trots att de sagt att jag skulle ringa dem för hjälp. Men icke. Nej bannlys Forever21. De har billiga och skifina klänningar, men vad hjälper det om man inte får sina grejeer?!

Men jag tröstade mig lite med en jumpsuit från chicy.se. Fin va? Tack Linda för tipset!



Får istället lyfta mitt fat ass från soffan och åka in till stan och shoppa på det gamla goda viset. Wish me luck!


(Och imorgon är det bara 2 veckor till Alanya)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0