Berättelsen om Dessi och Dvärgen

Nu kommer berättelsen som jag lovat att lägga upp.

Det var i Alanya. Vi har på Robin Hood och jag & Dessi skulle på toaletten. Påväg tid så kommer det en dvärg ut tomma intet och försöker få vår uppmärksamhet. Men vi var inte intresserade (no offence, men jag tycker om killar som är längre än mina 173  cm) så vi gick vidare. Eller Dessi gjorde. Jag fastnade bakom en bartender som skulle lämna alkohol till törstande människor. Så i tron om att jag fortfarande gick bakom henne sträcker Dessi ut sin hand. Och gissa vem som tar den? Japp, dvärgen. Och hon märker inget utan vandrar vidare med honom. Jag kunde inte låta den roliga historien gå till spillo så jag lät händelseförloppet utvecklas utan att störa. Men så fick Dessi för sig att vända sig om, antagligen för att kolla så att jag hängde med. Och så såg hon vem hon höll henne i handen. Det kom två väldigt högljudda tjut från Dessi och så kutade hon fram till mig.

Den synen är guldvärd. Jag skrattar fortfarande. Stackars man måste jag ändå säga.
Och ja, jag vet att den rätta termen är kortvuxen man eller nåt sånt, men dvärg går fortare att skriva.



Kommentarer
Postat av: haveacigar

usch jag tor rinte jag vill läsa detta inlägget! din gris!

2008-09-01 @ 18:04:46
Postat av: haveacigar

ucsh, jag är en hemsk kvinna!

2008-09-01 @ 18:06:01
Postat av: e r i c a l e o

hahaha, vad kul :D

2008-09-02 @ 10:36:43
URL: http://ericaleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0