Alanya & Malmöfestivalen.

Jag är en dålig bloggerska. Fast eftersom jag inte är känd så kan ni väl leva med det? Ajjt.

Bild på nya frillen? Vet inte om det existerar någon sån som går att visa för allmänheten. Men jag kan säga att den ser ut som den gamla, bara topparna som saknas. Fast vad hjälper det om man inte vet hur den gamla ser ut? Inte så mycket. Hmm.. Jag återkommer.

På onsdag åker vi! Helt galet ska det bli. Och jag vill ha onsdag nu. Fast måste packa först... Det är jag nog sist ut med som vanligt igen. Men det kommer det kommer. Mamma har varit en snäll mamma och köpt en sodukotidning till mig. Och så har hon köpt iste-pulver och nudlar. Vilken vecka det kommer bli.

De senaste dagarna har jag hängt på das festival. Såg Ceasars, Billie the Vision & the dancers och Maia Hirasawa i fredags. Sug på den va. I lördags var det PEZ och sen 18års fest i Höllviken. Och idag har jag sett Miss Li. Den tjejen är GRYM! (Och detsamma gäller hennes band). Blir antagligen Moneybrother imorgon, och resten tänker jag inte ens nämna för de missar jag.


HEJDÅ OM JAG INTE SKRIVER MER INNAN KALKONLANDET! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0